Styrer flåten med Volvo Connect

Styrer flåten med Volvo Connect

– Uten flåtestyring ville vi ha tatt et steg tilbake, sier Knut Hellerød i Hellerød Transport AS.

64-åringen har mange års erfaring med Volvos flåtestyringssystem. Volvo Connect er et vesentlig verktøy i jobbhverdagen for firmaet med elleve, snart tolv kranbiler fra Volvo.

– Det er jo ikke gratis, så vi ville ikke hatt dette om det ikke var viktig, innleder Knut Hellerød.

Vi bruker Volvo Connect til mye, men kan nok bruke det enda mer enn det vi gjør i dag. Det aller viktigste for oss er å se hvor bilene er.
Knut Hellerød, daglig lederHellerød Transport AS

Får oversikt

Det å fyre opp Volvo Connect er det første som skjer når arbeidsdagen starter. Enten via en app på telefonen, eller på PC-en på kontoret.  

– Flåtestyringen fungerer veldig greit. Vi bruker det til mye, men jeg kan bruke det enda mer enn det jeg gjør i dag. Det aller viktigste for oss er å se hvor bilene er, sier han.

– Hvis noen er i villrede kan jeg se hvor dem er, og hjelpe dem dit de skal. Setter du en bil på verkstedet som skal ha bilen klokken 15, og den fortsatt står ute klokken 18 ser du også det, legger Hellerød til med glimt i øyet.

Det stopper selvsagt ikke der. Status, forbruk og distanse er hele tiden i monitor.  

– Vi overvåker hvor mange kilometer bilene har kjørt. Hvis vi er usikre på hva bilen har gjort en dag, går vi inn og ser hvor den har vært. Skulle det dukke opp feilkoder kan vi sjekke det, fortsetter han.

– Og om du eksempelvis ser at forbruket er høyt?

– Da kan jeg gi beskjed til verkstedet, eller så ser jeg jo om noen sjåfører kjører tøffere enn andre og har da mulighet til å gi tilbakemelding til dem, sier Hellerød.

KUN VOLVO: Hellerød Transport AS har elleve Volvoer. Den tolvte er straks på vei.

Fra Dynafleet til Volvo Connect

Som trofast Volvo-kunde har Knut Hellerød benyttet seg av flåtestyringssystemer i over ti år. Det betyr selvsagt at han også har vært igjennom noen versjoner. Nå har han gått fra Dynafleet til Volvo Connect.

Som alle sikkert kan kjenne seg igjen i: det er alltid litt uvant å ta i bruk nye versjoner. 64-åringen er som de fleste andre i så måte.

– Det var så nytt alt sammen. Jeg opplevde at det var litt mange valg, men etter hvert lærer man seg jo da, sier Hellerød.

– Er det noe du savner i systemet?

– Jeg skulle gjerne hatt verkstedhistorikk som det går an å søke på hva som er gjort. For eksempel søke på bremser og få treff uten at man må åpne alle jobber for å finne det ut, sier han.

Han etterlyser også varsling på service.

– Kanskje Volvo kunne ha lagt det inn når jeg bestiller timer på verkstedet, spør Hellerød.

Vi får spørre Volvo.

De har et godt svar, for det Hellerød etterlyser. Det finnes.

– Dette er faktisk en av nyhetene i Volvo Connect. Her finner du alle fakturaer, og så fort du bestiller en time er den synlig i kalenderen. Serviceplanen som følger bilen ligger der, med de de datoer planen sier bilen skal inn, understreker Jan-Erik Pedersen, produktsjef for Volvo Connect.

– Vi skal sørge for å vise Knut Hellerød hvor han kan finne dette, fortsetter Pedersen.

SYSTEMET I LOMMA: Knut Hellerød bruker Volvo Connect til å holde kontroll på flåten sin. Som oftest skjer det fra kontoret, men appen gir oversikt uansett hvor Hellerød befinner seg.


Moderne bilpark

Når vi er inne på service. Det er Knut Hellerød svært opptatt av. En moderne bilpark, som følges punktlig opp med service og vedlikehold.

– Det har vi igjen for. Det er nesten kø etter bilene våre, og vi har nesten solgt dem før vi får nye. De er populære, konstaterer han.

Svaret på hvorfor de jevnlig har biler til salgs er hyppige oppgraderinger.

– Vi bytter bil hvert femte år, så de store reparasjonene kommer sjelden. Dessuten er det jo mindre og mindre feil på nye biler, fortsetter Hellerød.  

Kun Volvo

Hellerød Transport AS sverger til Volvo. Svaret kommer raskt når vi spør om årsaken.

– Det er oppfølgingen vi får. Den er hundre prosent, og vi har vært kjempefornøyd, sier Hellerød.

En fordel ved å holde seg til samme merke er at de kan opparbeide seg et lite lager med slitasjedeler for lynraske oppgraderinger.  

– Eksempelvis går det noen fangerdeler hos oss på vinteren. Det er slikt vi har liggende ferdig lakkert, og bytter selv når det er behov. En annen ting er at du lærer å kjenne igjen eventuelle feil eller annet som oppstår når du har det samme merket, sier han.

– Nå skal jeg holde meg der jeg er. Jeg kommer ikke til å bytte, legger Hellerød til.

FULL KONTROLL: I Volvo Connect kan du, blant mye annet, få en total oversikt over ytelsesparametre.

– Steg tilbake

Det betyr selvsagt at han skal fortsette å styre flåten med Volvo Connect. Ikke bare fortsette, men også ta ytterligere funksjoner i bruk.

Hellerød nevner både meldingsfunksjonen og sjåførtilgang som ting som står på blokka. I tillegg å få kontroll på mer enn kranbilene.

– Det har jo vært snakk om å legge varebilene våre inn i Volvo Connect, sier han.

Det handler mest om å få tid og anledning til å bruke systemet i større grad. For hjelp, det får Knut Hellerød. Han vet både hvor hovedinngangen og bakdøra er.

– Jeg kjenner folk i systemet og vet hvor jeg skal henvende meg for å få hjelp, sier han.

Så hvordan ville livet vært uten Volvo Connect?

– Det er et steg tilbake, konstaterer Knut Hellerød.


FORNØYD: Knut Hellerød er svært godt fornøyd med oppfølgingen han får fra Volvo Trucks. "Hundre prosent" er attesten til 64-åringen.

Vi bruker Volvo Connect til mye, men kan nok bruke det enda mer enn det vi gjør i dag. Det aller viktigste for oss er å se hvor bilene er.

Styrer flåten med Volvo Connect

Styrer flåten med Volvo Connect

– Uten flåtestyring ville vi ha tatt et steg tilbake, sier Knut Hellerød i Hellerød Transport AS.

64-åringen har mange års erfaring med Volvos flåtestyringssystem. Volvo Connect er et vesentlig verktøy i jobbhverdagen for firmaet med elleve, snart tolv kranbiler fra Volvo.

– Det er jo ikke gratis, så vi ville ikke hatt dette om det ikke var viktig, innleder Knut Hellerød.

Vi bruker Volvo Connect til mye, men kan nok bruke det enda mer enn det vi gjør i dag. Det aller viktigste for oss er å se hvor bilene er.
Knut Hellerød, daglig lederHellerød Transport AS

Får oversikt

Det å fyre opp Volvo Connect er det første som skjer når arbeidsdagen starter. Enten via en app på telefonen, eller på PC-en på kontoret.  

– Flåtestyringen fungerer veldig greit. Vi bruker det til mye, men jeg kan bruke det enda mer enn det jeg gjør i dag. Det aller viktigste for oss er å se hvor bilene er, sier han.

– Hvis noen er i villrede kan jeg se hvor dem er, og hjelpe dem dit de skal. Setter du en bil på verkstedet som skal ha bilen klokken 15, og den fortsatt står ute klokken 18 ser du også det, legger Hellerød til med glimt i øyet.

Det stopper selvsagt ikke der. Status, forbruk og distanse er hele tiden i monitor.  

– Vi overvåker hvor mange kilometer bilene har kjørt. Hvis vi er usikre på hva bilen har gjort en dag, går vi inn og ser hvor den har vært. Skulle det dukke opp feilkoder kan vi sjekke det, fortsetter han.

– Og om du eksempelvis ser at forbruket er høyt?

– Da kan jeg gi beskjed til verkstedet, eller så ser jeg jo om noen sjåfører kjører tøffere enn andre og har da mulighet til å gi tilbakemelding til dem, sier Hellerød.

KUN VOLVO: Hellerød Transport AS har elleve Volvoer. Den tolvte er straks på vei.

Fra Dynafleet til Volvo Connect

Som trofast Volvo-kunde har Knut Hellerød benyttet seg av flåtestyringssystemer i over ti år. Det betyr selvsagt at han også har vært igjennom noen versjoner. Nå har han gått fra Dynafleet til Volvo Connect.

Som alle sikkert kan kjenne seg igjen i: det er alltid litt uvant å ta i bruk nye versjoner. 64-åringen er som de fleste andre i så måte.

– Det var så nytt alt sammen. Jeg opplevde at det var litt mange valg, men etter hvert lærer man seg jo da, sier Hellerød.

– Er det noe du savner i systemet?

– Jeg skulle gjerne hatt verkstedhistorikk som det går an å søke på hva som er gjort. For eksempel søke på bremser og få treff uten at man må åpne alle jobber for å finne det ut, sier han.

Han etterlyser også varsling på service.

– Kanskje Volvo kunne ha lagt det inn når jeg bestiller timer på verkstedet, spør Hellerød.

Vi får spørre Volvo.

De har et godt svar, for det Hellerød etterlyser. Det finnes.

– Dette er faktisk en av nyhetene i Volvo Connect. Her finner du alle fakturaer, og så fort du bestiller en time er den synlig i kalenderen. Serviceplanen som følger bilen ligger der, med de de datoer planen sier bilen skal inn, understreker Jan-Erik Pedersen, produktsjef for Volvo Connect.

– Vi skal sørge for å vise Knut Hellerød hvor han kan finne dette, fortsetter Pedersen.

SYSTEMET I LOMMA: Knut Hellerød bruker Volvo Connect til å holde kontroll på flåten sin. Som oftest skjer det fra kontoret, men appen gir oversikt uansett hvor Hellerød befinner seg.


Moderne bilpark

Når vi er inne på service. Det er Knut Hellerød svært opptatt av. En moderne bilpark, som følges punktlig opp med service og vedlikehold.

– Det har vi igjen for. Det er nesten kø etter bilene våre, og vi har nesten solgt dem før vi får nye. De er populære, konstaterer han.

Svaret på hvorfor de jevnlig har biler til salgs er hyppige oppgraderinger.

– Vi bytter bil hvert femte år, så de store reparasjonene kommer sjelden. Dessuten er det jo mindre og mindre feil på nye biler, fortsetter Hellerød.  

Kun Volvo

Hellerød Transport AS sverger til Volvo. Svaret kommer raskt når vi spør om årsaken.

– Det er oppfølgingen vi får. Den er hundre prosent, og vi har vært kjempefornøyd, sier Hellerød.

En fordel ved å holde seg til samme merke er at de kan opparbeide seg et lite lager med slitasjedeler for lynraske oppgraderinger.  

– Eksempelvis går det noen fangerdeler hos oss på vinteren. Det er slikt vi har liggende ferdig lakkert, og bytter selv når det er behov. En annen ting er at du lærer å kjenne igjen eventuelle feil eller annet som oppstår når du har det samme merket, sier han.

– Nå skal jeg holde meg der jeg er. Jeg kommer ikke til å bytte, legger Hellerød til.

FULL KONTROLL: I Volvo Connect kan du, blant mye annet, få en total oversikt over ytelsesparametre.

– Steg tilbake

Det betyr selvsagt at han skal fortsette å styre flåten med Volvo Connect. Ikke bare fortsette, men også ta ytterligere funksjoner i bruk.

Hellerød nevner både meldingsfunksjonen og sjåførtilgang som ting som står på blokka. I tillegg å få kontroll på mer enn kranbilene.

– Det har jo vært snakk om å legge varebilene våre inn i Volvo Connect, sier han.

Det handler mest om å få tid og anledning til å bruke systemet i større grad. For hjelp, det får Knut Hellerød. Han vet både hvor hovedinngangen og bakdøra er.

– Jeg kjenner folk i systemet og vet hvor jeg skal henvende meg for å få hjelp, sier han.

Så hvordan ville livet vært uten Volvo Connect?

– Det er et steg tilbake, konstaterer Knut Hellerød.


FORNØYD: Knut Hellerød er svært godt fornøyd med oppfølgingen han får fra Volvo Trucks. "Hundre prosent" er attesten til 64-åringen.

Vi bruker Volvo Connect til mye, men kan nok bruke det enda mer enn det vi gjør i dag. Det aller viktigste for oss er å se hvor bilene er.

Styrer flåten med Volvo Connect

Styrer flåten med Volvo Connect

– Uten flåtestyring ville vi ha tatt et steg tilbake, sier Knut Hellerød i Hellerød Transport AS.

64-åringen har mange års erfaring med Volvos flåtestyringssystem. Volvo Connect er et vesentlig verktøy i jobbhverdagen for firmaet med elleve, snart tolv kranbiler fra Volvo.

– Det er jo ikke gratis, så vi ville ikke hatt dette om det ikke var viktig, innleder Knut Hellerød.

Får oversikt

Det å fyre opp Volvo Connect er det første som skjer når arbeidsdagen starter. Enten via en app på telefonen, eller på PC-en på kontoret.  

– Flåtestyringen fungerer veldig greit. Vi bruker det til mye, men jeg kan bruke det enda mer enn det jeg gjør i dag. Det aller viktigste for oss er å se hvor bilene er, sier han.

– Hvis noen er i villrede kan jeg se hvor dem er, og hjelpe dem dit de skal. Setter du en bil på verkstedet som skal ha bilen klokken 15, og den fortsatt står ute klokken 18 ser du også det, legger Hellerød til med glimt i øyet.

Det stopper selvsagt ikke der. Status, forbruk og distanse er hele tiden i monitor.  

– Vi overvåker hvor mange kilometer bilene har kjørt. Hvis vi er usikre på hva bilen har gjort en dag, går vi inn og ser hvor den har vært. Skulle det dukke opp feilkoder kan vi sjekke det, fortsetter han.

– Og om du eksempelvis ser at forbruket er høyt?

– Da kan jeg gi beskjed til verkstedet, eller så ser jeg jo om noen sjåfører kjører tøffere enn andre og har da mulighet til å gi tilbakemelding til dem, sier Hellerød.

KUN VOLVO: Hellerød Transport AS har elleve Volvoer. Den tolvte er straks på vei.

Fra Dynafleet til Volvo Connect

Som trofast Volvo-kunde har Knut Hellerød benyttet seg av flåtestyringssystemer i over ti år. Det betyr selvsagt at han også har vært igjennom noen versjoner. Nå har han gått fra Dynafleet til Volvo Connect.

Som alle sikkert kan kjenne seg igjen i: det er alltid litt uvant å ta i bruk nye versjoner. 64-åringen er som de fleste andre i så måte.

– Det var så nytt alt sammen. Jeg opplevde at det var litt mange valg, men etter hvert lærer man seg jo da, sier Hellerød.

– Er det noe du savner i systemet?

– Jeg skulle gjerne hatt verkstedhistorikk som det går an å søke på hva som er gjort. For eksempel søke på bremser og få treff uten at man må åpne alle jobber for å finne det ut, sier han.

Han etterlyser også varsling på service.

– Kanskje Volvo kunne ha lagt det inn når jeg bestiller timer på verkstedet, spør Hellerød.

Vi får spørre Volvo.

De har et godt svar, for det Hellerød etterlyser. Det finnes.

– Dette er faktisk en av nyhetene i Volvo Connect. Her finner du alle fakturaer, og så fort du bestiller en time er den synlig i kalenderen. Serviceplanen som følger bilen ligger der, med de de datoer planen sier bilen skal inn, understreker Jan-Erik Pedersen, produktsjef for Volvo Connect.

– Vi skal sørge for å vise Knut Hellerød hvor han kan finne dette, fortsetter Pedersen.

SYSTEMET I LOMMA: Knut Hellerød bruker Volvo Connect til å holde kontroll på flåten sin. Som oftest skjer det fra kontoret, men appen gir oversikt uansett hvor Hellerød befinner seg.


Moderne bilpark

Når vi er inne på service. Det er Knut Hellerød svært opptatt av. En moderne bilpark, som følges punktlig opp med service og vedlikehold.

– Det har vi igjen for. Det er nesten kø etter bilene våre, og vi har nesten solgt dem før vi får nye. De er populære, konstaterer han.

Svaret på hvorfor de jevnlig har biler til salgs er hyppige oppgraderinger.

– Vi bytter bil hvert femte år, så de store reparasjonene kommer sjelden. Dessuten er det jo mindre og mindre feil på nye biler, fortsetter Hellerød.  

Kun Volvo

Hellerød Transport AS sverger til Volvo. Svaret kommer raskt når vi spør om årsaken.

– Det er oppfølgingen vi får. Den er hundre prosent, og vi har vært kjempefornøyd, sier Hellerød.

En fordel ved å holde seg til samme merke er at de kan opparbeide seg et lite lager med slitasjedeler for lynraske oppgraderinger.  

– Eksempelvis går det noen fangerdeler hos oss på vinteren. Det er slikt vi har liggende ferdig lakkert, og bytter selv når det er behov. En annen ting er at du lærer å kjenne igjen eventuelle feil eller annet som oppstår når du har det samme merket, sier han.

– Nå skal jeg holde meg der jeg er. Jeg kommer ikke til å bytte, legger Hellerød til.

FULL KONTROLL: I Volvo Connect kan du, blant mye annet, få en total oversikt over ytelsesparametre.

– Steg tilbake

Det betyr selvsagt at han skal fortsette å styre flåten med Volvo Connect. Ikke bare fortsette, men også ta ytterligere funksjoner i bruk.

Hellerød nevner både meldingsfunksjonen og sjåførtilgang som ting som står på blokka. I tillegg å få kontroll på mer enn kranbilene.

– Det har jo vært snakk om å legge varebilene våre inn i Volvo Connect, sier han.

Det handler mest om å få tid og anledning til å bruke systemet i større grad. For hjelp, det får Knut Hellerød. Han vet både hvor hovedinngangen og bakdøra er.

– Jeg kjenner folk i systemet og vet hvor jeg skal henvende meg for å få hjelp, sier han.

Så hvordan ville livet vært uten Volvo Connect?

– Det er et steg tilbake, konstaterer Knut Hellerød.


FORNØYD: Knut Hellerød er svært godt fornøyd med oppfølgingen han får fra Volvo Trucks. "Hundre prosent" er attesten til 64-åringen.

Vi bruker Volvo Connect til mye, men kan nok bruke det enda mer enn det vi gjør i dag. Det aller viktigste for oss er å se hvor bilene er.

Styrer flåten med Volvo Connect

Styrer flåten med Volvo Connect

– Uten flåtestyring ville vi ha tatt et steg tilbake, sier Knut Hellerød i Hellerød Transport AS.

64-åringen har mange års erfaring med Volvos flåtestyringssystem. Volvo Connect er et vesentlig verktøy i jobbhverdagen for firmaet med elleve, snart tolv kranbiler fra Volvo.

– Det er jo ikke gratis, så vi ville ikke hatt dette om det ikke var viktig, innleder Knut Hellerød.

Vi bruker Volvo Connect til mye, men kan nok bruke det enda mer enn det vi gjør i dag. Det aller viktigste for oss er å se hvor bilene er.
Knut Hellerød, daglig lederHellerød Transport AS

Får oversikt

Det å fyre opp Volvo Connect er det første som skjer når arbeidsdagen starter. Enten via en app på telefonen, eller på PC-en på kontoret.  

– Flåtestyringen fungerer veldig greit. Vi bruker det til mye, men jeg kan bruke det enda mer enn det jeg gjør i dag. Det aller viktigste for oss er å se hvor bilene er, sier han.

– Hvis noen er i villrede kan jeg se hvor dem er, og hjelpe dem dit de skal. Setter du en bil på verkstedet som skal ha bilen klokken 15, og den fortsatt står ute klokken 18 ser du også det, legger Hellerød til med glimt i øyet.

Det stopper selvsagt ikke der. Status, forbruk og distanse er hele tiden i monitor.  

– Vi overvåker hvor mange kilometer bilene har kjørt. Hvis vi er usikre på hva bilen har gjort en dag, går vi inn og ser hvor den har vært. Skulle det dukke opp feilkoder kan vi sjekke det, fortsetter han.

– Og om du eksempelvis ser at forbruket er høyt?

– Da kan jeg gi beskjed til verkstedet, eller så ser jeg jo om noen sjåfører kjører tøffere enn andre og har da mulighet til å gi tilbakemelding til dem, sier Hellerød.

KUN VOLVO: Hellerød Transport AS har elleve Volvoer. Den tolvte er straks på vei.

Fra Dynafleet til Volvo Connect

Som trofast Volvo-kunde har Knut Hellerød benyttet seg av flåtestyringssystemer i over ti år. Det betyr selvsagt at han også har vært igjennom noen versjoner. Nå har han gått fra Dynafleet til Volvo Connect.

Som alle sikkert kan kjenne seg igjen i: det er alltid litt uvant å ta i bruk nye versjoner. 64-åringen er som de fleste andre i så måte.

– Det var så nytt alt sammen. Jeg opplevde at det var litt mange valg, men etter hvert lærer man seg jo da, sier Hellerød.

– Er det noe du savner i systemet?

– Jeg skulle gjerne hatt verkstedhistorikk som det går an å søke på hva som er gjort. For eksempel søke på bremser og få treff uten at man må åpne alle jobber for å finne det ut, sier han.

Han etterlyser også varsling på service.

– Kanskje Volvo kunne ha lagt det inn når jeg bestiller timer på verkstedet, spør Hellerød.

Vi får spørre Volvo.

De har et godt svar, for det Hellerød etterlyser. Det finnes.

– Dette er faktisk en av nyhetene i Volvo Connect. Her finner du alle fakturaer, og så fort du bestiller en time er den synlig i kalenderen. Serviceplanen som følger bilen ligger der, med de de datoer planen sier bilen skal inn, understreker Jan-Erik Pedersen, produktsjef for Volvo Connect.

– Vi skal sørge for å vise Knut Hellerød hvor han kan finne dette, fortsetter Pedersen.

SYSTEMET I LOMMA: Knut Hellerød bruker Volvo Connect til å holde kontroll på flåten sin. Som oftest skjer det fra kontoret, men appen gir oversikt uansett hvor Hellerød befinner seg.


Moderne bilpark

Når vi er inne på service. Det er Knut Hellerød svært opptatt av. En moderne bilpark, som følges punktlig opp med service og vedlikehold.

– Det har vi igjen for. Det er nesten kø etter bilene våre, og vi har nesten solgt dem før vi får nye. De er populære, konstaterer han.

Svaret på hvorfor de jevnlig har biler til salgs er hyppige oppgraderinger.

– Vi bytter bil hvert femte år, så de store reparasjonene kommer sjelden. Dessuten er det jo mindre og mindre feil på nye biler, fortsetter Hellerød.  

Kun Volvo

Hellerød Transport AS sverger til Volvo. Svaret kommer raskt når vi spør om årsaken.

– Det er oppfølgingen vi får. Den er hundre prosent, og vi har vært kjempefornøyd, sier Hellerød.

En fordel ved å holde seg til samme merke er at de kan opparbeide seg et lite lager med slitasjedeler for lynraske oppgraderinger.  

– Eksempelvis går det noen fangerdeler hos oss på vinteren. Det er slikt vi har liggende ferdig lakkert, og bytter selv når det er behov. En annen ting er at du lærer å kjenne igjen eventuelle feil eller annet som oppstår når du har det samme merket, sier han.

– Nå skal jeg holde meg der jeg er. Jeg kommer ikke til å bytte, legger Hellerød til.

FULL KONTROLL: I Volvo Connect kan du, blant mye annet, få en total oversikt over ytelsesparametre.

– Steg tilbake

Det betyr selvsagt at han skal fortsette å styre flåten med Volvo Connect. Ikke bare fortsette, men også ta ytterligere funksjoner i bruk.

Hellerød nevner både meldingsfunksjonen og sjåførtilgang som ting som står på blokka. I tillegg å få kontroll på mer enn kranbilene.

– Det har jo vært snakk om å legge varebilene våre inn i Volvo Connect, sier han.

Det handler mest om å få tid og anledning til å bruke systemet i større grad. For hjelp, det får Knut Hellerød. Han vet både hvor hovedinngangen og bakdøra er.

– Jeg kjenner folk i systemet og vet hvor jeg skal henvende meg for å få hjelp, sier han.

Så hvordan ville livet vært uten Volvo Connect?

– Det er et steg tilbake, konstaterer Knut Hellerød.


FORNØYD: Knut Hellerød er svært godt fornøyd med oppfølgingen han får fra Volvo Trucks. "Hundre prosent" er attesten til 64-åringen.

Vi bruker Volvo Connect til mye, men kan nok bruke det enda mer enn det vi gjør i dag. Det aller viktigste for oss er å se hvor bilene er.

Har du spørsmål?

Din lokale Volvo-forhandler vil gi deg svar. Stikk innom, ring dem eller be dem besøke deg.