Hjelpen er alltid nær

Hjelpen er alltid nær

– Et trygt kundeforhold for oss å få hjelp når vi trenger det. Uavhengig av dag i uka eller tid på døgnet. Det er superviktig for oss som transportør, sier Per Einar Sand.

Vi treffer den daglige lederen i GS Transport på Volvo Truck Center i Drammen. Her skal han ha en 540 inn på rutinemessig service. Det pleier å gå som smurt.

– Verkstedet her fungerer veldig bra. Når vi kommer med biler på service eller reparasjoner tar de tak i det veldig fort. Vi får timer relativt fort, og når vi leverer bilen går det veldig raskt og ryddig, sier Sand.

Vi får timer relativt fort, og når vi leverer bilen går det veldig raskt og ryddig
Per Einar Sand, daglig leder GS Transport

Nærmest døgnåpent

Senteret i Drammen har høy kapasitet med over tretti mekanikere, og betjener Drammen-distriktet opp til Hokksund i vest og Asker i øst. Her skrus det på Volvo og Renault-lastebiler, i tillegg til Volvo-busser.

– Vi har åpent 24 timer i døgnet. Nesten, forteller servicemarkedssjef Knut Tøftum.

– Verkstedet er betjent fra 07-22, men så har vi Volvo Action i tillegg, fortsetter han.

Volvo Action Service er for de som trenger nødhjelp. Trenger man umiddelbar assistanse kan en ringe et sentralt nummer til Volvo, så blir man satt i kontakt med det nærmeste verkstedet.

– Da får du hjelp innen kort tid, forklarer servicemarkedssjefen.

Storkunde

GS Transport er ikke innom for nødhjelp denne dagen. Det er en storkunde av Volvo Truck Center i Drammen.

– De har 22 biler hvorav rundt halvparten er Volvo, og de har serviceavtale på alle. De er ofte innom her, og stort sett er det planlagte besøk – det er jo det beste, sier Tøftum og smiler.

Men det er ikke alltid ting er planmessig. En ting er å sørge for at service og vedlikehold følges og utføres. En helt annen ting er alt som kan inntreffe i daglig drift. Da er det ekstra viktig å ha hjelp i nærheten.

– Det vil alltid skje et eller annet med bilene som er i drift, derfor er et verksted som er klart når vi kommer, og når vi trenger det, kanskje noe av det viktigste, sier Sand.

Jeg må få rose Volvo Action som stiller opp når det måtte være, hvor vi enn er, alle dager i året.
Per Einar Sand, daglig leder GS Transport

Ekstra trygghet

Alle bilene til GS Transport har full service- og repavtale. Det skaper en ekstra trygghet i det daglige virke. Planlagt nedetid for service og reparasjoner sikrer effektivitet, forlenger serviceintervallene og sparer dem for tid og penger. Med Volvos «Uptime-garanti» vet de at de får hjelpen de trenger. Når de trenger den, der de trenger den.

– Jeg må få rose Volvo Action som stiller opp når det måtte være, hvor vi enn er,  alle dager i året.  Bilene er stort sett på hjulene igjen etter kun kort tid. Det at vi er i kontinuerlig drift alle dager i uka er utrolig viktig for oss, sier GS Transport-sjefen.

Han kan komme med et ferskt eksempel fra Bergen.

– I forrige uke hadde vi en bil som stod og losset på Hansa Bryggerier i Bergen. Vi ringte Volvo Action klokken 14, og klokken 17 var bilen i drift igjen. Det er superbra, og det vi er avhengig av for å levere varer til våre kunder når de vil ha det, sier han.

Langt kundeforhold

GS Transport har hovedkvarter på Lierstranda, og driver i all hovedsak med bulktransport i Norge, Sverige og Danmark. Selskapet, med hovedkvarter i Lierstramda distribuerer sement, sand, kalk og andre mineraler til betong- og byggevarekunder.

– Vi har bilene våre fordelt rundt på Østlandet, med utgangspunkt i Drammen, forteller Sand.

Kundeforholdet til Volvo i Drammen har de bevart siden oppstarten for femti år siden.

– Faren min var med å kjøpe vår første Volvo i 1971. Vi har siden hatt en veldig god relasjon i alle år, og har et like godt forhold til Volvo i dag som for 50 år siden, sier Sand.

Et kundeforhold som fortsetter i uoverskuelig fremtid.

– Vi har 12 Volvoer i drift i dag. Vi får to nye i høst, og ytterligere to neste høst. Vi har en kontinuerlig utbytting av vår flåte for vi ønsker å unngå å ha biler som er eldre enn 5-6 år, sier han.

– Erfaringen vår med Volvo er at produktet er bra og vi har et verksted som stiller opp når vi trenger dem. Det er kanskje noe av det viktigste for oss i vårt kundeforhold, sier Per Einar Sand.

Hjelpen er alltid nær

Hjelpen er alltid nær

– Et trygt kundeforhold for oss å få hjelp når vi trenger det. Uavhengig av dag i uka eller tid på døgnet. Det er superviktig for oss som transportør, sier Per Einar Sand.

Vi treffer den daglige lederen i GS Transport på Volvo Truck Center i Drammen. Her skal han ha en 540 inn på rutinemessig service. Det pleier å gå som smurt.

– Verkstedet her fungerer veldig bra. Når vi kommer med biler på service eller reparasjoner tar de tak i det veldig fort. Vi får timer relativt fort, og når vi leverer bilen går det veldig raskt og ryddig, sier Sand.

Vi får timer relativt fort, og når vi leverer bilen går det veldig raskt og ryddig
Per Einar Sand, daglig leder GS Transport

Nærmest døgnåpent

Senteret i Drammen har høy kapasitet med over tretti mekanikere, og betjener Drammen-distriktet opp til Hokksund i vest og Asker i øst. Her skrus det på Volvo og Renault-lastebiler, i tillegg til Volvo-busser.

– Vi har åpent 24 timer i døgnet. Nesten, forteller servicemarkedssjef Knut Tøftum.

– Verkstedet er betjent fra 07-22, men så har vi Volvo Action i tillegg, fortsetter han.

Volvo Action Service er for de som trenger nødhjelp. Trenger man umiddelbar assistanse kan en ringe et sentralt nummer til Volvo, så blir man satt i kontakt med det nærmeste verkstedet.

– Da får du hjelp innen kort tid, forklarer servicemarkedssjefen.

Storkunde

GS Transport er ikke innom for nødhjelp denne dagen. Det er en storkunde av Volvo Truck Center i Drammen.

– De har 22 biler hvorav rundt halvparten er Volvo, og de har serviceavtale på alle. De er ofte innom her, og stort sett er det planlagte besøk – det er jo det beste, sier Tøftum og smiler.

Men det er ikke alltid ting er planmessig. En ting er å sørge for at service og vedlikehold følges og utføres. En helt annen ting er alt som kan inntreffe i daglig drift. Da er det ekstra viktig å ha hjelp i nærheten.

– Det vil alltid skje et eller annet med bilene som er i drift, derfor er et verksted som er klart når vi kommer, og når vi trenger det, kanskje noe av det viktigste, sier Sand.

Jeg må få rose Volvo Action som stiller opp når det måtte være, hvor vi enn er, alle dager i året.
Per Einar Sand, daglig leder GS Transport

Ekstra trygghet

Alle bilene til GS Transport har full service- og repavtale. Det skaper en ekstra trygghet i det daglige virke. Planlagt nedetid for service og reparasjoner sikrer effektivitet, forlenger serviceintervallene og sparer dem for tid og penger. Med Volvos «Uptime-garanti» vet de at de får hjelpen de trenger. Når de trenger den, der de trenger den.

– Jeg må få rose Volvo Action som stiller opp når det måtte være, hvor vi enn er,  alle dager i året.  Bilene er stort sett på hjulene igjen etter kun kort tid. Det at vi er i kontinuerlig drift alle dager i uka er utrolig viktig for oss, sier GS Transport-sjefen.

Han kan komme med et ferskt eksempel fra Bergen.

– I forrige uke hadde vi en bil som stod og losset på Hansa Bryggerier i Bergen. Vi ringte Volvo Action klokken 14, og klokken 17 var bilen i drift igjen. Det er superbra, og det vi er avhengig av for å levere varer til våre kunder når de vil ha det, sier han.

Langt kundeforhold

GS Transport har hovedkvarter på Lierstranda, og driver i all hovedsak med bulktransport i Norge, Sverige og Danmark. Selskapet, med hovedkvarter i Lierstramda distribuerer sement, sand, kalk og andre mineraler til betong- og byggevarekunder.

– Vi har bilene våre fordelt rundt på Østlandet, med utgangspunkt i Drammen, forteller Sand.

Kundeforholdet til Volvo i Drammen har de bevart siden oppstarten for femti år siden.

– Faren min var med å kjøpe vår første Volvo i 1971. Vi har siden hatt en veldig god relasjon i alle år, og har et like godt forhold til Volvo i dag som for 50 år siden, sier Sand.

Et kundeforhold som fortsetter i uoverskuelig fremtid.

– Vi har 12 Volvoer i drift i dag. Vi får to nye i høst, og ytterligere to neste høst. Vi har en kontinuerlig utbytting av vår flåte for vi ønsker å unngå å ha biler som er eldre enn 5-6 år, sier han.

– Erfaringen vår med Volvo er at produktet er bra og vi har et verksted som stiller opp når vi trenger dem. Det er kanskje noe av det viktigste for oss i vårt kundeforhold, sier Per Einar Sand.

Hjelpen er alltid nær

Hjelpen er alltid nær

– Et trygt kundeforhold for oss å få hjelp når vi trenger det. Uavhengig av dag i uka eller tid på døgnet. Det er superviktig for oss som transportør, sier Per Einar Sand.

Vi treffer den daglige lederen i GS Transport på Volvo Truck Center i Drammen. Her skal han ha en 540 inn på rutinemessig service. Det pleier å gå som smurt.

– Verkstedet her fungerer veldig bra. Når vi kommer med biler på service eller reparasjoner tar de tak i det veldig fort. Vi får timer relativt fort, og når vi leverer bilen går det veldig raskt og ryddig, sier Sand.

Nærmest døgnåpent

Senteret i Drammen har høy kapasitet med over tretti mekanikere, og betjener Drammen-distriktet opp til Hokksund i vest og Asker i øst. Her skrus det på Volvo og Renault-lastebiler, i tillegg til Volvo-busser.

– Vi har åpent 24 timer i døgnet. Nesten, forteller servicemarkedssjef Knut Tøftum.

– Verkstedet er betjent fra 07-22, men så har vi Volvo Action i tillegg, fortsetter han.

Volvo Action Service er for de som trenger nødhjelp. Trenger man umiddelbar assistanse kan en ringe et sentralt nummer til Volvo, så blir man satt i kontakt med det nærmeste verkstedet.

– Da får du hjelp innen kort tid, forklarer servicemarkedssjefen.

Storkunde

GS Transport er ikke innom for nødhjelp denne dagen. Det er en storkunde av Volvo Truck Center i Drammen.

– De har 22 biler hvorav rundt halvparten er Volvo, og de har serviceavtale på alle. De er ofte innom her, og stort sett er det planlagte besøk – det er jo det beste, sier Tøftum og smiler.

Men det er ikke alltid ting er planmessig. En ting er å sørge for at service og vedlikehold følges og utføres. En helt annen ting er alt som kan inntreffe i daglig drift. Da er det ekstra viktig å ha hjelp i nærheten.

– Det vil alltid skje et eller annet med bilene som er i drift, derfor er et verksted som er klart når vi kommer, og når vi trenger det, kanskje noe av det viktigste, sier Sand.

Ekstra trygghet

Alle bilene til GS Transport har full service- og repavtale. Det skaper en ekstra trygghet i det daglige virke. Planlagt nedetid for service og reparasjoner sikrer effektivitet, forlenger serviceintervallene og sparer dem for tid og penger. Med Volvos «Uptime-garanti» vet de at de får hjelpen de trenger. Når de trenger den, der de trenger den.

– Jeg må få rose Volvo Action som stiller opp når det måtte være, hvor vi enn er,  alle dager i året.  Bilene er stort sett på hjulene igjen etter kun kort tid. Det at vi er i kontinuerlig drift alle dager i uka er utrolig viktig for oss, sier GS Transport-sjefen.

Han kan komme med et ferskt eksempel fra Bergen.

– I forrige uke hadde vi en bil som stod og losset på Hansa Bryggerier i Bergen. Vi ringte Volvo Action klokken 14, og klokken 17 var bilen i drift igjen. Det er superbra, og det vi er avhengig av for å levere varer til våre kunder når de vil ha det, sier han.

Langt kundeforhold

GS Transport har hovedkvarter på Lierstranda, og driver i all hovedsak med bulktransport i Norge, Sverige og Danmark. Selskapet, med hovedkvarter i Lierstramda distribuerer sement, sand, kalk og andre mineraler til betong- og byggevarekunder.

– Vi har bilene våre fordelt rundt på Østlandet, med utgangspunkt i Drammen, forteller Sand.

Kundeforholdet til Volvo i Drammen har de bevart siden oppstarten for femti år siden.

– Faren min var med å kjøpe vår første Volvo i 1971. Vi har siden hatt en veldig god relasjon i alle år, og har et like godt forhold til Volvo i dag som for 50 år siden, sier Sand.

Et kundeforhold som fortsetter i uoverskuelig fremtid.

– Vi har 12 Volvoer i drift i dag. Vi får to nye i høst, og ytterligere to neste høst. Vi har en kontinuerlig utbytting av vår flåte for vi ønsker å unngå å ha biler som er eldre enn 5-6 år, sier han.

– Erfaringen vår med Volvo er at produktet er bra og vi har et verksted som stiller opp når vi trenger dem. Det er kanskje noe av det viktigste for oss i vårt kundeforhold, sier Per Einar Sand.

Hjelpen er alltid nær

Hjelpen er alltid nær

– Et trygt kundeforhold for oss å få hjelp når vi trenger det. Uavhengig av dag i uka eller tid på døgnet. Det er superviktig for oss som transportør, sier Per Einar Sand.

Vi treffer den daglige lederen i GS Transport på Volvo Truck Center i Drammen. Her skal han ha en 540 inn på rutinemessig service. Det pleier å gå som smurt.

– Verkstedet her fungerer veldig bra. Når vi kommer med biler på service eller reparasjoner tar de tak i det veldig fort. Vi får timer relativt fort, og når vi leverer bilen går det veldig raskt og ryddig, sier Sand.

Vi får timer relativt fort, og når vi leverer bilen går det veldig raskt og ryddig
Per Einar Sand, daglig leder GS Transport

Nærmest døgnåpent

Senteret i Drammen har høy kapasitet med over tretti mekanikere, og betjener Drammen-distriktet opp til Hokksund i vest og Asker i øst. Her skrus det på Volvo og Renault-lastebiler, i tillegg til Volvo-busser.

– Vi har åpent 24 timer i døgnet. Nesten, forteller servicemarkedssjef Knut Tøftum.

– Verkstedet er betjent fra 07-22, men så har vi Volvo Action i tillegg, fortsetter han.

Volvo Action Service er for de som trenger nødhjelp. Trenger man umiddelbar assistanse kan en ringe et sentralt nummer til Volvo, så blir man satt i kontakt med det nærmeste verkstedet.

– Da får du hjelp innen kort tid, forklarer servicemarkedssjefen.

Storkunde

GS Transport er ikke innom for nødhjelp denne dagen. Det er en storkunde av Volvo Truck Center i Drammen.

– De har 22 biler hvorav rundt halvparten er Volvo, og de har serviceavtale på alle. De er ofte innom her, og stort sett er det planlagte besøk – det er jo det beste, sier Tøftum og smiler.

Men det er ikke alltid ting er planmessig. En ting er å sørge for at service og vedlikehold følges og utføres. En helt annen ting er alt som kan inntreffe i daglig drift. Da er det ekstra viktig å ha hjelp i nærheten.

– Det vil alltid skje et eller annet med bilene som er i drift, derfor er et verksted som er klart når vi kommer, og når vi trenger det, kanskje noe av det viktigste, sier Sand.

Jeg må få rose Volvo Action som stiller opp når det måtte være, hvor vi enn er, alle dager i året.
Per Einar Sand, daglig leder GS Transport

Ekstra trygghet

Alle bilene til GS Transport har full service- og repavtale. Det skaper en ekstra trygghet i det daglige virke. Planlagt nedetid for service og reparasjoner sikrer effektivitet, forlenger serviceintervallene og sparer dem for tid og penger. Med Volvos «Uptime-garanti» vet de at de får hjelpen de trenger. Når de trenger den, der de trenger den.

– Jeg må få rose Volvo Action som stiller opp når det måtte være, hvor vi enn er,  alle dager i året.  Bilene er stort sett på hjulene igjen etter kun kort tid. Det at vi er i kontinuerlig drift alle dager i uka er utrolig viktig for oss, sier GS Transport-sjefen.

Han kan komme med et ferskt eksempel fra Bergen.

– I forrige uke hadde vi en bil som stod og losset på Hansa Bryggerier i Bergen. Vi ringte Volvo Action klokken 14, og klokken 17 var bilen i drift igjen. Det er superbra, og det vi er avhengig av for å levere varer til våre kunder når de vil ha det, sier han.

Langt kundeforhold

GS Transport har hovedkvarter på Lierstranda, og driver i all hovedsak med bulktransport i Norge, Sverige og Danmark. Selskapet, med hovedkvarter i Lierstramda distribuerer sement, sand, kalk og andre mineraler til betong- og byggevarekunder.

– Vi har bilene våre fordelt rundt på Østlandet, med utgangspunkt i Drammen, forteller Sand.

Kundeforholdet til Volvo i Drammen har de bevart siden oppstarten for femti år siden.

– Faren min var med å kjøpe vår første Volvo i 1971. Vi har siden hatt en veldig god relasjon i alle år, og har et like godt forhold til Volvo i dag som for 50 år siden, sier Sand.

Et kundeforhold som fortsetter i uoverskuelig fremtid.

– Vi har 12 Volvoer i drift i dag. Vi får to nye i høst, og ytterligere to neste høst. Vi har en kontinuerlig utbytting av vår flåte for vi ønsker å unngå å ha biler som er eldre enn 5-6 år, sier han.

– Erfaringen vår med Volvo er at produktet er bra og vi har et verksted som stiller opp når vi trenger dem. Det er kanskje noe av det viktigste for oss i vårt kundeforhold, sier Per Einar Sand.

Har du spørsmål?

Din lokale Volvo-forhandler vil gi deg svar. Stikk innom, ring dem eller be dem besøke deg.